Přehled našich služeb
- Zpracování a vedení účetnictví (mzdy, personalistika, evidence, DPH)
Běžné zpracování vaší agendy na základě předávaných dokladů, její proúčtování,
vedení saldokonta a evidence majetku. Doklady jsou standartně zpracovávány měsíčně.
Evidence jednotlivých zákaznických zdrojů (CRM).
Více informací: daňová evidence, vedení účetnictví, mzdová agenda,
daně a daňová přiznání
- Nadstandartní služby spojené s vedením administrativy a agendy
souvisejícím s provozem organizací (fyzických osob) - od založení až po
ukončení činnosti
Poskytujeme pomoc při založení, ukončení vaší organizace. Od návrhu formy podnikatelské činnosti až po podrobné zpracování organizační struktury chodu organizace.
- Zpracování veškeré agendy nutné pro komunikaci s úřady (hlášení, přihlášky,..)
Kompletní forma zastupování zpracovávaného subjektu s úřady.
- Návrhy a realizace organizační struktury vedení a provozu jednotlivých účetních středisek a jejich členění
Námi používané programové vybavení umožňuje podrobné sledování nákladú a výnosů pomocí středisek (místní členění organizace), zakázek (sledování zákaznických zdrojů, dotační tituly) a činností (jednotlivé směry vaší podnikatelské činnosti).
- Veškeré uvedené činnosti provádíme i pro neziskové a rozpočtové organizace
Zpracování agend obcí, neziskových organizací, bytových družstev. Provádíme včetně zpracování dotačních titulů.
- Správa nemovitostí - bytová družstva a společenství vlastníků jednotek (BD, SVJ)
Zajišťujeme komplexní správu nemovitostí pro bytová družstva a společenství vlastníků jednotek. Více informací najdete na SkrivanekGroup s.r.o.